Btw!

Btw, jag glömde skriva att nu ska jag åka till mina, faktiskt riktiga Vicar. Där historien en gång började. Alltså, till mitt fotbollslag Kuddbovic IF (Kuddby)! Hedervicen Hedovic var nämligen den förste som fick ett Vicnamn av mig. Det är värt mycket det! Hon är för övrigt en riktigt skön filur!
Många som heter Vic nu. Är ju i princip hela fotbollslaget, en liten del av herrlaget i Kuddby, några i familjen & släkten och en del av klassen. Börjar känna mig som en riktig gud!

Så nu ska jag inte ordbajsa mer. Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer ordbajs från dig mikovic tack!

2011-04-05 @ 21:17:55
Postat av: Mikovic

Okej, det ska jag se till!

2011-04-05 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0