Det blev en lååångfredag!

Hejhopp!
Det blev som skrivet en lååångfredag med mycket trevligheter hela dagen/natten! Men jag säger bara "Aldrig mer bål á la Linnovíc", eller bål överhuvudtaget. Inga bra grejer det där!

Fredagen spenderades med en himla massa trevligt folk. Började typ dagen med att åka ut och titta på Kuddby herrarnas seriepremiär mot Gusum, det blev en härlig vinst med 3-0! Det var mycket folk där. Rooligt! En hel del vicar där med! Och det sjukaste var nog när en random gubbe säger till min tränare Uffovic "Hälsa Dessovic". Liksom vart kom det ifrån!? Mina vicgrejer sprider sig, jag kommer bli legendarisk i Kuddby mohaha!

Senare på dagen/kvällen blev det att fixa sig i ordning med några av mina vicar och sen vidare hem till Erkovic & Kikkovic för att repa på vår sjukt najsiga låt, som för övrigt jag & Marius har skrivit ihop! Vi är så grymt stolta över den asså! Låttexten ska få komma upp här på bloggen i ett alldeles eget inlägg tänkte jag! Det gick iaf väldigt bra att repa, t.o.m. så grannarna ropade "En gång till! En gång till!", jag pratade med dom lite grann och så. Sen var det även grannar som tyckte mindre om det så dom stampade i golvet! Mina vicar kom också på en grym koreografi till låten med!

Kvällen/natten/morgonen blev mucho najs i Hagahöjdens klubblokal tycker jag iaf! Det var ju födelsedagsfest för Linnovic som fyllt 21! Jag var grymt taggad och hade grymt kul! Vår låt tyckte jag blev typ succé, jag och Marius körde ju ett litet solo i låten med, haha! Sen var det ju mycket trevligt folk där också! Förrutom den överdoserade konstiga polacken som kom då, han var här och byggde hus, det var det enda jag fick ur honom. Han kunde nämligen bara polska! Polisen fick komma och hämta honom tillslut! 
Jag var ju så glad hela kvällen och allt så jag blev ju lite ledsen i ögat när folk gick hem och så!
Jag älskar ju mina vicar! ♥ Men jag ville ju vara sista gästen och det fick jag ju vara, tillsammans med Linnovic, Sebovic, Matildovic & Tobovic! Minns inte när jag somnade men inte många timmars sömn under en gammal handduk och en coachjacka blev det. Klockan 08.15 var det någon som öppnade en dörr och en skramlig gammal telefon ringde som fan! Det var bara att gå upp och börja städa och fixa. Tur att jag hade några av mina vicar att städa med då! Det var rätt kul att kolla igenom alla bilder från festen, eftersom jag knappt tog några själv! Men jag saknar fortfarande mitt kameralinsskydd, det är spårlöst försvunnet!

Blev en ganska seg Påskafton men den blev lite mysig ändå. Firade den med min syster, moster m. familj och kusiner med kusinbarn typ. Vi letade påskägg och lekte kurragömma och höll på att ha sönder min moppe också!

Det är underbart väder ute och det känns som typ sommarlov och det "spritter" i hela kroppen på mig! Hoppas dessa känslor fortsätter! Ibland är livet helt enkelt underbart.

Fortsättning följer...
På väg till Linnovic's 21-årsfest!
 Jag & Marius (längst fram) skrev en låt till Linnovic och så blev det en fin koreografi och ett fint framträdande av alla vicar till vår egna Linnovic! :D Här skrevs det fina saker! Hagahöjdens nya laguppställning? Eller...? Jag var sjuuukt taggad! Lite övertaggad kanske också.. Tobovic & jag rå!  Sötaste vicarna ever asså! Jag och självaste födelsedagsfirarn Linnovic! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0