Galet är bara förnamnet!

Hejhejhallå nya kära, älskade blogg! Mikovic här dårå! Börjar med ett lååångt inlägg..

Vilken sjukt galen dag det har varit i min Vicvärld, inte nog med att jag är Vicguden själv liksom.
Kriget mellan mig och Millovic lär inte bli det minsta. Två stora attentat på två dagar. Igår var det Millovic som fick ett fullträffkast i form av en pennspets, rakt in i munnen! Hon dog för några sekunder, då hon precis skulle sjunga en trudelutt. Hon spottade genast ut spetsen, som senare gav en eftersmak på 7 hela TIMMAR!

Idag fortsatte kriget i form av chokladbollskrig, det var inget litet heller! Det startade lite halvt med en facerape. 
Fast jag fick ta den största smällen dessutom, hela chokladbollen i facet typ! Gav dock igen, kladdade ner Millovic's skjorta! Men hämnd vankas. DynamitMikovic kommer till skolan imorgon! Detta är ett evigt krig, fyllt utav hämnder! Tur att jag är starkast av oss två.

Millovic och jag höll dock ganska sams senare, då vi tillslut hamnade i samma projektgrupp, tillsammans med Jennovic & Jennivic! Laurovic var med på ett hörn också. Vi fick ett helt strålkastarrum för oss själva! Saknade dock Linovic lite grann. Men dockan ersatte henne idag, det gick bra.
Dan' har vare helt suveräään asså, med östgötsk dialekt! Fullt av skratt, krig & tårar! Med lite inslag av djupa samtal om livets öde med mina projektkompanjoner. Millovic tror stenhårt på ödet!

Jag avslutar med att säga, Jennivic höll på att sätta sin sista potatis idag och glöm inte, hela världen är full av VICAR! Fortsättning följer...

Krigarna själva! Dockan som ersatte Linovic. Typ Afro heter hon! Mina alldeles egna simmar. Dom uttrycker sina behov ganska tydligt! Det är så här dom ser ut, dom jag umgås med! Jag är med på ett litet hörn. Längst ner till vänster är jag, Mikovic!
Mikovic & Millovic   Mikovic & Afrovic  Millovic & Jennivic   Gängovicet!

Kommentarer
Postat av: lina

nästa medialektion är jag tillbaks och projektovicar som tusan!!

2011-04-07 @ 18:01:50
URL: http://knockout.devote.se
Postat av: Mikovic

BRA! Det kommer bli grymt det här. Och vi behöver en vic till i gruppen, en Linovic. Kände att du saknades sist asså. Allt spårade ur totalt!

2011-04-07 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0