Påsklov och flygande mattor!

Halloj där!

Gårdagens upplevelse sitter kvar i energin, vaknade med ett skutt imorse! Det var ju stråålande solsken med, men vädret har ju dock avtagit, tyvärr...

...Men äntligen påsklov rå! Känner att det kommer bli ett najs lov! Jag startar lovet med att storstäda, ska nu ut och flyga matta med Aladinovic! Eller ja, damma av mattan iaf. Det ska bli supercleeean här nu!

Taggar även match mot Söderköping tills ikväll, jag är iofs superreserv p.g.a. att jag fortfarande klantigt nog, har ont i mitt knä. Invalidovic här liksom. Men det blir najs att kolla iaf och snacka med alla mina vicar som vanligt! Dom är fruktansvärt najsiga!

Imorgon bjuds det även på 18-årsfest! Det är Filippovic som ställer till med kalajs! Det ska bli najs!

Fortsättning följer...

En bild från förra året när vi mötte Eneby!
Vill spela match, typ nuu! Vill bli skadefri, typ nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0