Mikovic stoltast i staden, spritt språngande galen!

Hej alla mina vicar!

Mina dagar och veckor blir bara galnare och galnare, men JAG GILLAR DET! Rubriken är lite citerat by Ison & Filles låt Galen. Mycket bra låt tycker jag råå! Och med tanke på mina modellframgångar som ni får läsa om längre ner så får jag väl vara lite stolt tror jag.

Fredagen spenderades med Linnovíc och Matildovíc hemma hos Linnovíc! Vi spelade ett spel vid namn Settlers, på tok för svårt för mina hjärnceller men det gick hyfsat iaf. Fick ju lite hjälp genom spelet. Men jag var riktigt rik i spelet ett tag asså! Svullade lite godis och så blev det en hel del ordbajs också! Riktigt trevlig kväll. Tog en sväng på moppen hem i Gudrunstormen också, höll på att blåsa iväg till typ Kina eller nåt.

Lördagen spenderades på jobbet haltandes och sen blev det att kika på mitt kära team mot Åby på Sydvallen rå! Fick ju inte vara med eftersom jag var invalidovíc! Skapligt tråkigt... Gick på kryckovicar och grejer. Dock kom Matildovíc och joinade mig och kollade på matchen, så jag fick en kryckovickompis! Hon går också på kryckor liksom. Stormig match men annars var det lika trevligt att umgås med mina vicar som vanligt.
På kvällen kom Annovic, min käre vän och körde en sleepover. Blev en chillkväll med skratt och snack!

Söndagen spenderades chillandes hemma och jobbade lajte granna. Blev en del plugg till idrottsprovet också, blev dock en powernap mitt i läsningen. Jag bara somnade, mitt i läsningen. Galet.

Måndagen spenderades i skolan med mina kära muppovicar till klasskamrater! Kriget fortsatt mellan mig och Millovic. Hon tryckte in sin spets stenhårt i min hand, det var jävligt grovt och började återigen blöda! Men jag gav igen med handsprit i hennes ansikte och mun, slutade i andnöd!
Filippovic fyllde även 18! Ha den äran från bloggovicen här! Min cepevickusin Denovic åkte även till London, feting orättvist tycker jag rå. Men jag tyckte vädret var strååålande! Tog upp en typ fåtölj till balkongen, satt mig där med lite plugg och kuddar och satt på spotify på hemmabion och bara njöt! Blev även en sväng övningkörning på kvällen också. Mötte en polisovic, han följde efter mig en bit. Men jag ser ju lite halvskum ut, såklart dom åkte efter.

Dagen spenderades framförallt i Kungsgårds fotostudio med mina kära vänner Jennivic, Jennovic, Linovic och Beccovic. Fett med kul faktiskt! Gud vad jag har modellat, har rosa/grön ögonskugga på mig (var sminkmodell), lite halvt översminkad typ. Ser inte ut som Mikovic precis. Tog med mig halva garderoben till skolan för att vi skulle fota kläder och lite olika outfits. Blev primaskinka! Jag i högklackat, var sjukt avslappnad i det, NOT.
Sedan på efm. fick man förfrågan om att bli "magmodell" i vårt reklamprojekt. Och modig som Johanna sa, så ställer man ju upp för sina kamrater i andra grupper haha, och gick in i studion för andra gången idag. Fick stå halvnaken och smörja in mig med fin matolja från skolköket medan dom hade lektion i rummet bredvid. Skönt. Lasseman fick ju även komma och styra med kameran när jag stod halvnaken med, kändes ju najs eller inte. Spårade även ur lite och blev lite fina posebilder på golvet, med min "fina" glansiga mage!
Jag har också ätit på Golden Bangkok med mina snälla vänner idag med. För jag ville ju sååå gärna dit. INTE. Men men, deras fruktovic är ju god iaf!

Som sagt, det blir bara galnare och galnare. Men kul har vi, eller jag i alla fall! Ska lägga upp lite bilder sen när jag får tag i dom. Fina bilder från studion och allt annat galet!

Fortsättning följer...

Så här schtek har jag typ varit idag!
Stört najs och schtekig bild! 
Marius & Mikovic här då! Min käre lagkamrat och så. Hoppas hon kommer på träningen idag. Hon har ju varit i Thailand i två veckor och så. Välkomnar henne hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0