Blodigt krig och könsjukdomar

HellåHellå! Ursäktar mig för att jag inte skrev i kära bloggovicen igår...

...Men jag var ute och seglade med Columbuvic och kikade i kikaren med Galileo Galileivic efter skolan. Studerade även gravitationskraften med Newtonovic också. Gick sisådär.

Det var även krig i skolan igår. Såklart mellan mig och Millovic. Blev ett blodigt sådant, på riktigt!
Hon har sånt flyt, hon vet ju inte ens vad hon styr med. Men hon snodde i alla fall min fina fjäder och lyckas på nåt jävla sätt riva mig över läppen med det. Helt omedvetet. Hon blir helt förvånad och säger att jag blöder, jag märker det ganska snart genom att det färgar av sig på fingret. Dock är jag hård som sten och känner ingenting.
Och kvinnan Millovic är inte stark i alla fall. Jag mosade in henne i skåpet och så tog jag ett grepp och PANG! Så ligger Millovic helt förstenad på golvet. Det är jag som är starkast och det är det som räknas!
Och kriget är långt ifrån över, det kan t.o.m. bli ett Vicärr över läppen. Det är ju lite småfränt att ha ett krigsärr o sådär.
   Blev även några urspårningar på mediekunskapen igår som vanligt då. Från förra veckans mutationer blev det könsjukdomar och preventivmedel denna vecka. Millovic undrade om man kunde få könsjukdomar om man solade naken i solariet. Tror nog att Cajsovic, vår lärare, tycker att vi är lite knäppa. Men hon fortsatte dock in på ämnet kondomer och att för få skyddar sig med kondom. Ganska roliga urspårningar faktiskt...

Och jag tror inte ett dugg på att Millovic är sjuk idag. Hon är bara så fruktansvärt rädd för mig. Hon är en feg krigare! För övrigt har jag inte mycket att säga om denna dag. Haft fotbollsträning, ätit på donken (blev halvt tvingad) och historiaprov typ.

Men nu ser jag fram mot träning nummer två för dagen, med mina VICAR! Dock är ju inte hedersvicen Hedovic med idag, för hon stack till Berlin yesterday. Fast jag hoppas hon har det trevligt där. Skickar en liten varmblåsig VIC hälsning från Sverige. Men jag ska nog terra min käre Rontovic idag. Min tränare. Han är också en riktig Vic! Jag ska i alla fall bli lika stark som honom till säsongen 2015.

Fortsättning följer...

Min tränare Ronta Ronnie Rooonie Rontovic!              Muppar mig på cup o sådär! 
Rontovic                          Mupp på cup!       
i min fina halsduk

          Mina lagkamratovicar! Dock har Marie (Marius) fått ett us:namn. Bara vissa som tilldelas det av mig. Cissovic är en vic liksom. Trevliga typer dedär!     
         Cissovic & Marius
         Lagkamratovicar!         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0