Nedräkning!

Hejhejhallå!

Nu är det bara 10 dagar kvar till Ayia Napa! TAGGAR något enormt, kommer bli grymt!
   Även "endast" 28 dagar kvar tills jag fyller 18(!) Vilket jag också taggar till! Och det är ju faktiskt endast 28 dagar, för all denna väntan har känts som en evighet och hela tiden har det varit månader man räknat, men nu är det faktiskt dagar!
   För att räkna ner ännu mer så har jag bara 7 arbetsdagar kvar! 6 veckor har gått sjukt fort! Ska bli skönt att vara ledig lite innan skolan börjar, för har ju jobbat hela tiden känns det som. 12 dagar jobb, ledig 2, 12 dagar jobb, ledig 2 o.s.v...

Imorgon är det även dags för Kuddbycupen och lite andra trevligheter, hoppas det blir en grym dag ute i Helgestad och kväll ute på Vikbolandet! Hoppas solguden är med oss!

Denna kväll har jag även spenderat med Anna, haha vi har hittat massa gamla minnen i form av bilder & filmer från F12 tiden så att säga. Sköna muppar vi var!

Jag & Anna! Hemska bilder, men väcker otroligt sköna minnen! En av våra värsta muppbilder! Kan man hitta snyggare bilder på sig själv?

 Seriöst lagfoto, eller? Kuddbyvicar!

 Snygga Kuddbyvicar!

Sköningar! Marius & Cissovic! Riktiga Kuddbyvicar det!

Stört najs och schtekig bild! TAGGAR 18! Paaaartyyyy!


Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0