Livet som 17-åring...

...Är fan inte okej!

Det finns ju fan ingenting att göra som 17-åring. För det är 18-årsgränser vart man än går!
   Kvällen som började så grymt najs igår med tjejerna hemma hos Beccovic, slutade i tröstkäk på el donk.

Vi skulle till Trädgårn' men blev inget av det ju, blev Puls istället. Kul att Jenny kom in men inte jag. Men sen kom hon ut till mig och mina andra 17-åriga fina vänner. Vi fyra trevliga 17-åringar fick helt enkelt gå och deppa genom stan, tycka att livet var helt värdelöst, vakten var en party-pooper! Så jag, Millovic, Jennovic och Sandrovic gick och åt glass på donken. Sen åkte vi hem, förtvivlade hela gänget.

När jag fyller 18 ska jag vara så jävla lycklig! Jag ska verkligen fira som FAN att jag får göra vad jag vill (nästan iaf). Då kan jag väl kanske skratta åt dessa 17-åriga dagar.

Taggar istället Cypern som jag, Beccovic, Millovic och Beccovic's kusin Sandrovic ska åka till i Augusti! Självklart Ayia Napa! Ska bli grymt kul! Och där är det inga jävla 18-årsgränser. Där kör man bara!

Ledsna 17-åringar!
Ledsna 17-åringar!

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Millovic

17 är en onödig ålder. den borde dö ut och dränkas.

2011-06-11 @ 19:15:35
Postat av: Mikovic

Aa verkligen Millovic. Den ska utrotas! Enda gången jag ska fira att jag är 17 är på Cypern. För då får man vara 17 och göra vad man vill. För där är dom förståndiga och skiter i 18-årsgränser ;)

2011-06-12 @ 00:55:15
URL: http://mikovic.blogg.se/
Postat av: beccovic

fan för 17!

2011-06-13 @ 18:37:01
Postat av: sandra

sv: jag var för blek!

2011-06-20 @ 20:34:02
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0