Njuter av livet!

Ja, jag njuter faktiskt riktigt mycket av livet just nu!

Blir så glad när jag är så här glad, men det är så roligt för jag fattar liksom inte riktigt varför!
Igår var en riktig skitdag, allt gick skitdåligt typ, kul att jag också hatade allt som hade med förlora att göra, t.o.m. på fotbollstennisen på träningen. Det var blodigt allvar! Sen fick jag en mysig lårkaka också som lite extra krydda på dagen.
   Men idag, konstigt nog, är jag mycket glad! Trots att vi också förlorade, men att kämpa upp 2-7 till 6-7 mot serieledarna tycker jag är grymt av oss! Vi lirar bara bättre och bättre, höstsäsongen ser lovande ut för mina KuddbyVicar och mig! Och jag och Rontovic hade vattenkrig efter matchen, väldigt jämt i det kriget! Och lite extra trevligheter med denna dag är att jag faktiskt fått sett massor av vilda djur där ute! Har haft ögonen på spänn i bilen som fan, ser allt numera!

Nu taggar jag midsommar som fan! Det kommer nog bli grymt kul!

    Stört najs och schtekig bild!


Fotboll, fest och härliga människor! Grymt najs!

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: sandra

fett fränt!

2011-06-23 @ 00:57:02
URL: http://sandra.blogg.se/
Postat av: Mikovic

Jaa :D

2011-06-23 @ 01:11:05
URL: http://mikovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0