18! & Jennie går alltid beväpnad - Skön blandning

Hejhejhallå där ute i vida världen!

Nu ska jag ta mig en cykeltur in till Smedby för att se mina vicar lira hem en vinst mot just Smedby och förhoppningsvis "bränna" lite godis på vägen! Jag tror och håller tummarna för en 3 poängare idag!

Haft en feting-najs helg, var på 18-årsfirande hos Lina/Linovic/Linus o.s.v. i fredags med bästa girlsen dårå och jag har fått reda på att Jennie alltid går beväpnad, japp så är det.
Jenny: Nu går jag här och kommer säkert trampa på er! (Mig och Jennie då alltså)
Camilla: Håller på med sitt drivande med Becca & Jennie om betyget VG i Ung idag.. Som för övrig varade i ca 2h !
Jennie: Äh, det är lugnt. Jag går alltid beväpnad. (Hon svarade alltså på båda dårå, det lät väldigt roligt till Jennys trampgrej iaf! Fast det var menat som svar till Camilla råå)

Bilder från i fredags kommer snart upp på bloggen!


Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hähä Mikovic, it´s true. Jag går alltid beväpnad.

2011-05-16 @ 17:34:19
URL: http://jappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0