"Kan du snälla massera mina svettiga, håriga vader?" Såklart Linnovic!

HellåHallå där ute!

Veckans händelse är nog att jag fick se en ÄLGOVIC! En onsdagkväll påväg ut till match med mina vicar. Och på samma plats som vanligt, står den - Skogens KONUNG! Det var dock en ko, en älghona alltså. Men konung som konungINNA liksom!

Finaaaste älgen, sämsta mobilkameran!


VINST IDAG MED MINA KUDDBYVICAR! Mot Lotorp med 1-0! Tror att det hade att göra med att jag ritade på Marius, Linnovic & mig själv.

Citat från matchen:
Linnovic - Mikovic, det känns som att du är med på plan iaf! (Var ju min text på armen ofc)

Hedovic - Ronta, kan du massera mig? Micka var rätt oduglig på det här..

Linnovic - Mikovic, kan du snälla massera mina svettiga, håriga vader? (Jag var ju så snäll, så klart jag gjorde det, vem kan tacka nej till den inviten liksom?) Fortsättning följer senare på att Linnovic säger till Thildus & Kikkovic att jag går igång på såna där konstiga inviter sen också haha! Går igång tycker jag var att ta i iaf! 

Linnovic - Gud vad många brandbilar som kommer då, och gula är dom!? Jag - Dom är ju brandgula (haha) Linnovic - Haha där blev jag lite imponerad Mikovic, där fick du till det!

Jag har ju fått ett kusinbarn idag också, mycket trevligt! En flicka, skapligt oväntat men roligt! Än så länge namnlös dock!

Det har ju varit Valborg också, trevligt trevligt ute hos Per i Styrstadskogarna! Jag och Jenny tog fina bilder med min telephonie rå!

Mitt motto denna vecka har varit: Förena nytta med nöje! Och tro det eller ej! Men det har faktiskt funkat rätt bra för Mikovic. Jag är värsta multitaskarN, på tal om engelska NP och så rå. Två matcher denna vecka och båda gångerna har jag faktiskt pluggat lite samtidigt! Och jag och Beckovic i laget har kommit fram till att vi ska hamstra till jordens undergång 2012! Vi kommer klara oss galant, då har vi lite att "ta av" så att säga.
Jag har ätit som ett monster denna vecka med, men såklart samtidigt som jag gjort annat, som att plugga rå!

Igår var jag i Folkparken och intervjuade folk till mitt reportage också, herregud, plugga en lördag typ! Sen var jag även ute, en lördagkväll med min muppige kusin och joggade & powerwalkade! Grymt känner jag rå. Skönaste känslan att springa förbi alla i stan och få dom att få dåligt samvete. Mohaha! Var ute i över 2,5 timme. Måste nog ha varit i hela stan! Kom hem 22.30 typ, däckade till Asterix! Filmernas film btw. Alltid lika bra!

Känner att jag har följt min nytta med nöje! För har haft en najs helg fast jag fått en hel del gjort! ...

...Men nu ska jag drunkna i mitt plugg och längta ut till de sju haven. Det är ju "bara" ett år kvar till Studentkryssningen... - Från min "fina" studentkrönika, som handlar om att gå i tvåan och se treorna ta studenten.


Fortsättning följer...






At Valborg! At Valborg ;) 

Pics från Valborg! Finfina!
  
 
I bagaget i Hedovic:s bil på väg till Linnovic:s fest! :D
Jag & Marius i bagaget i Hedovic:s bil!
Lite btw sådär.

 


Min älgovic springer för fullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0